19 feb. 2013

Äntligen fick livet en lite mer strukturerad framtid. Men ändå, det är för mycket frågetecken, jag blir tokig. Även fast det är 7 månader kvar tills jobbet tar slut, så måste en massa viktiga beslut tas inom de närmaste tre; ska jag säga upp lägenheten, vart ska jag bo, vad ska jag göra i höst? Vill veta NU vad som händer på jobbfronten för att kunna planera mina pengar, mina ansökningar till studier och boendesituationen. Men, det löser sig väl det också...

Att veta vem jag ska leva med underlättar dock
 
Små saker betyder så mycket, som att den här veckans söndag kommer bli massa mysig. Tidig morgon, hårt gympass efter fasteperioden och sedan en god och lång frukost ihop med den finaste på Lindesbergs stadshotell. Jag tror inte att livet skulle funka om det inte fanns sådana fina småsaker ihop med den jag älskar. Det är värt mest.

1 kommentar:

  1. Min syster ska sälja sin lilla stuga i Ekeby-Almby, kanske kan vara nåt?! =)

    SvaraRadera