25 jan. 2013

Vad hände?

Motivationen till träning bara öser över mig... Mitt planerade schema, bara baserat på vad jag VILL göra för att det är skoj, ser ut enligt nedan:

Måndag: BodyCombat-aerobics
Tisdag: Spinning
Onsdag: Core + Box 'n Kick
Torsdag: Cirkelgym
Söndag: Spinning + Bodypump.

och såvida träningsvärken inte är för jävlig, och att vi har tid, kör jag och Olle en ordentlig helkropps-genomkörare på gymmet på lördagmorgnarna.

Har hållt igång i ca 26 dagar med daglig träning, och jag ser mycket fina resultat. Konturerna på armarna (biceps/triceps) börjar dyka upp, min annars bara STORA rumpa ser helt plöstligt lite mer anklik ut (vettefan om jag gillart? mer promenader och kondition), konturer kring magmusklerna dyker sakta men säkert fram under hullet och ryggen ser inte bara ut som... skinn? Helt ny upplevelse för mig det här och jag kan inte annat än att njuta.

Förra veckan gick det inte att göra mer än en armhävning på cirkelpasset, men igår, tjoff tjoff, 12 STYCKEN PÅ RAKEN! Dock på knäna alla gångerna, men bättre än ingenting...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar