11 apr. 2013

För mig är det en självklarhet, men för många existerar inte de här fina stunderna i deras relationer. Det tycker jag är idiotiskt, hur man kan tillåta sig själv att leva så. Visst, vi är alla olika och uppskattar olika saker och gärningar från vår partner, men de flesta gillar väl kärlek...

Att varje dag planera framtiden, få höra hur bra min partner mår, hur mycket han räknar in mig i allt som sker i hans liv, hur han VILL att jag är en del av allting. Ärligheten, tryggheten och komplimangerna, it's fuckin' amazing!

2013-04-11, 03:40:
Ååååå så trött man kan vara.. Vill inget hellre än o ligga breve dej i sängen nu.. Känns som en evighet innan man får åka hem..puss du e bäst! :D

Älskar dig nu och föralltid!

Och för den som är nyfiken, det tog slut, ja, men det pga saker vi behövde arbeta med, speciellt jag. Jag har gått ett sorgebearbetningsprogram för att arbeta bort alla hjärnspöken jag har sedan tjugo år tillbaka. Sedan den sjunde januari iår, har jag inte haft ett enda sammanbrott med panik, ångest och destruktivitet. Det är den längsta tid som "glad och lycklig" jag någonsin har haft. Det här har gett oss möjligheten att leva tillsammans igen, och det fyllt av glädje och trygghet.

2011-07-02 - always and forever, there is no end of love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar